השר מרגי: "ההתנהגות שלהם – זה קץ הדמוקרטיה"

מהדורת הבוקר No Comments on השר מרגי: "ההתנהגות שלהם – זה קץ הדמוקרטיה"

שר הרווחה יעקב מרגי במהדורת הבוקר: "הוונדליזם שהם עושים זה באמת קץ הדמוקרטיה. אלוף שקורא לעבור על החוק וראשי ממשלה לשעבר שקוראים להרס החברה הישראלית. פתאום כשדוחפים שוטר זה כבר לא נחשב לתקיפה"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הרווחה יעקב מרגי (ש"ס), שוחח עם דוד חכם במהדורת הבוקר (שני) והתייחס לריאיון שנערך לפניו עם יו"ר מפלגת העבודה. "בדרך כלל אין מה לשמוע ממרב מיכאלי. יש לה גישה מאוד בעייתית. אני בעד הידברות עם מי שרוצה לשמוע אבל לא עם מי שרוצה לפסול ולשנות אותך", אמר מרגי.

לאחר מכן הוא התייחס לדיון שנערך אתמול בממשלה עם היועמ"שית בנושא ההפגנות: "מסתבר בדיעבד שלא היינו בדמוקרטיה יותר משבעה עשורים. מי שהיה אתמול בישיבת הממשלה ושומע את היועמ"שית מבין את ההתנהלות של המשטרה, במצח נחושה, ביוהרה. הם אמרו הכל חוץ מלומר לך בפנים אנחנו מבינים יותר ממך".

"אתה רואה אכיפה בררנית. אך לפני שנה הייתה ממשלה אחרת וכל שומרי הסף נעלמו ונתנו לממשלה צ'ק פתוח לעשות מה שהיא רוצה", תקף מרגי. "מדינה באבדון. פוגעים באגרסיביות בכל מה שמחזיק את העם ומוכרים לנו שזה מחיר הדמוקרטיה. ראינו את האגרסיביות נגד האתיופים ומפגיני הפלג. איפה הם היו אז?"

עוד אמר השר: "לצערי הרב הורדו המסכות מפניהם של קומץ לא מבוטל, קבוצה הולכת וגדלה שחושבת שהם עליונים יותר, ראויים ולגיטימיות יותר וחושבים שאנחנו לקחנו להם את המדינה. כבר אין להם בושה. מדברים על אפליה בריש גלי, על קנטונים. יש כאן קבוצת אנשים שרוצה להחריב את המדינה וקוראות לסרבנות ולמרי אזרחי".

על ההידברות: "היום אין סיבה להידברות, הרפורמה כבר צומצמה", אומר מרגי. "אם תעביר הצעת חוק לשנות את השם של המיונז הם גם אז יפגינו. הוונדליזם שהם עושים זה באמת קץ הדמוקרטיה. אלוף שקורא לעבור על החוק וראשי ממשלה לשעבר שקוראים להרס החברה הישראלית. פתאום כשדוחפים שוטר זה כבר לא נחשב לתקיפה". 

על תפקודה של היועצת המשפטית לממשלה: "אנחנו מרגישים את הקושי של היועמ"שית לשרת את הממשלה הנוכחית. היא מונתה ע"י סער. המחאה האלימה לא תתן לה לנשום אם היא תתן לממשלה אור ירוק. צריך להמשיך את החקיקה המינימליסטית שאנחנו עושים. זה קץ הדמוקרטיה? הם לועגים לעצמם".

"הם יעשו הכל כדי שדרעי לא יחזור לשולחן הממשלה. אנחנו נלך עם זה הסוף. עילת הסבירות זה תירוץ. יש לבג"ץ עוד בלי סוף עילות בארגז הכלים. הם (המפגינים) רוצים להחריב את המדינה".



0 תגובות